39657.jpg

Juu, olen aina ollut järkevä rahankäyttäjä. Eläinkaupasta mukaan tarttui tällainen CHUBLEEZ MULTI SQUEAK! Vain 12.20 euroa. Täällä jo kahlataan muutenkin Pinnin leluissa, mut onhan toi aika symppiksen näköinen ja parasta siinä on ääni. Ei siis mikään kamala kimeä piip, vaan matala röh-ääni. :)

39658.jpg

Leevikin (tuo red-eyed devil) kävi heti tarkastastamassa moisen röhkijän, ettei suinkaan ole kilpailija kun äänikin epäilyttävästi muistuttaa Leevin omaa liehakointi-ääntä. Sitten CHUBLEEZ joutui hieman rajumpaan käsittelyyn..

39677.jpg

Keksin vielä  hankkia tuollaisen korin Leevin kamoille. Sen sijaintia tosin pitää vielä pohtia, Leevihän hoksasi heti miten kiva sitä on järsiä... Nyt siirsin sen häkin päälle. Olkoot siinä silloin kun Leevi on vapaalla.

39659.jpg

Kuvasta näkyy hyvin millaista täällä mun kämpässä enimmäkseen on. Imuroida pitäisi, mut jo huomenna näky on samanlainen. Siisteyshullun painajainen.. Onneks äiti ei ole täällä. :)

Pinnin kanssa tehtiin pitkästä aikaa tottistreeniä ulkona. En ikinä muista ottaa namuja mukaan, mut harjoteltiin hieman kauko-ohjausta. Pinni totteli kuin unelma ja pelkästään tekemisen riemu näytti riittävän sille palkinnoksi. Sääli vaan et mun flunssa on taas pahempi, muuten oltas nytkin ulkona treenailemassa. Pientä puuhaa oon Pinnille järkännyt täällä sisälläkin. Kaikenkaikkiaan parempi päivä Pinnille kuin eilinen, vaik mun olo onkin heikompi. Mut mieli onneks parempi, kun kuitenkin jotain tehty. :)