146194.jpg

Uskoako tätä nyt sitten vaiko ei.. Lauantaina olen Irlannissa!!!!!!! Mitä, minäkö? Olen varmasti uneksinut koko jutun ja lauantaina herään vaan tuttuun tapaan töihin. No kai se on uskottava vaan. Viikko on vierähtänyt lähes sekopäisissä tunnelmissa. Leevi-ressu ryntää joka päivä ulko-ovelle, kun olen lähdössä jälleen töihin ja huutaa "Äiti, älä jätä, älä mee taas!" Mutta minkäs teet kun mentävä on. Onneksi Leevi ei vaikuta pahemmin masentuneelta. Se hakee musta ihan eri tavalla seuraa nyt kun Pinni ei ole täällä. Pinnin kanssa se tuntuu vähät välittävän musta, kunhan annan ruokaa.

          146228.jpg

Huomenna tulee oma rakas Pinni kotiin!!!!!!!!!!!!!! :) Tässä erossa olon aikana on aina tullut lähes tippa silmään ja välillä on tullutkin, kun olen katsellut Pinnin kuvia. Äsken katselin niitä ja mietin että miten mulla voikin olla noin ihanan näköinen ja luonteinen koira!? Miten rakas Pinni onkaan!! Ja Leevi tietysti myös!! Miten onnekas olenkaan kun mulla on Pinni ja Leevi!

Pinni on nyt kuukauden elänyt täysin "pellossa", joten sille koittaa taas pieni kulttuurishokki kun se kotiutuu. Todella mälsää että lähden lähes samantien pois, mutta sittenpähän yhdessäolo on taas entistä rattoisampaa. Olen oikeasti jo kaipaillut jopa niitä Pinnin huonompiakin puolia. Toisaalta on ollut ihan kiva olla töissä ilman huonoa omaatuntoa ja alituista kiirettä kotiin. Leevillä on tietysti ollut mälsempää, mutta hyvin se on tuntunut sopeutuneen. Ylihuomenna Leevi pääsee taas tuttuun lomahotelliin siskon luokse Wilmalle seuraa pitämään. Sitten koittaakin pian taas syksy, arki ja tutut rutiinit, mutta niitähän me ei vielä mietitä! (Vaikka mukavaahan sekin on.)

Mutta palailemme reissun jälkeen. Sitten tästä taitaa tulla hetkeksi jonkinsorttinen matkapäiväkirja, mutta tietysti raportoin kaiken oleellisen ja oleettoman myös Pinnin ja Leevin elämästä. :)

Lisäys: Onpi muuten Pinnillä ylihuomenna 3-vuotissynttärit! Mites se oma vaavi onkin niin vanhaksi päässyt ihan huomaamatta? No synttäreitä vietetään varmaan suht rauhallisesti porukoiden luona, mutta reissun jälkeen pitäisi jotain suurempaa kemua järjestää ja kutsua tietysti Pinnin ensimmäinen ja rakkain poikaystävä Vili synttäreiden viettoon. :)